Review Pasal Pakcik Lori dan Lorinya


Ada sesiapa di luar sana yang nak pindah rumah, pindah barang kat ofis atau nak shopping sakan sampai kena bawa dengan lori?..ada..ada..?

Kalau ada saya recommend Pakcik lori ni..sebab saya dah menggunakan perkhidmatannya.
Last week saya pindah barang kat rumah mak saya kat Rawang.
Lepas mencari-cari lori yang menawarkan harga patut, saya pun ambil keputusan untuk gunakan perkhidmatan lori pakcik ni.

Tentang lori Pakcik:

BARAKAH SEJATI ENTERPRISE menyediakan perkhimatan penghantaran barang iaitu perkhidmatan lori sewa bercanvas 1 tan.

* Perkhidmatan yang disediakan :-

->Pindah rumah

->Pindah pejabat

-> Penghantaran barangan/produk kilang SME .

-> Penghantaran hasil/produk pertanian.

-> Lain-lain penghantaran yang mampu dilakukan.

* Kelebihan :-

-> Pemandu terlatih dan berpengalaman lebih dari 10 tahun dalam bidang pengangkutan.

-> Pemandu amanah dan mesra pelanggan.

-> Tenaga pekerja/tukang angkat barang disediakan mengikut permintaan.

->Kami menawarkan perkhidmatan dengan harga yang berpatutan dan berkualiti.

->Bayaran perkhidmatan masih boleh dirunding bergantung kepada lokasi penghantaran.

* Kami juga menerima kontrak kerja bagi jangka pendek dan panjang.

OUR RATES
(All the rates below is applicable to Klang Valley, Rawang, Bukit Beruntung Area)

1 Ton Lorry : RM180 - RM250 /trip
Manpower : RM60 – RM100/person

Jika berminat, Sila Hubungi kami untuk keterangan lanjut:

SHAMSUDIN/SHAM –
 (013-6063361)
RAMLI – (013-3462363)

atau

E-mel :- barakahsejati@gmail.com

Quoatation PERCUMA

Deal dengan pakcik ni memang mudah dan cepat. Menepati masa, takde charge tersembunyi dan yang penting jujur dan amanah.

Pada yang yang nak pindah kat sekitar kawasan Batang Kali, Rawang, Bukit Beruntung, Rasa, Kuala Kubu Bharu, Tanjong Malim dan Kuala Lumpur ke seluruh Semenanjung Malaysia, bolehlah hubungi nombor telefon pakcik lori.

Saya ni tolong promote kan je..takde dapat payment apapun.
Pakcik ni pun tak tau saya tulis kat blog.


No comments:

Post a Comment




My Instagram